Novi Sad
15.08.2013.
10:00 > 17:31
Novosadski noćni barovi u petak i subotu tačno u ponoć ugasiće muziku na 20 minuta, i za to vreme objašnjavati gostima šta ih očekuje ukoliko se usvoji odluka o skraćenju radnog vremena ugostiteljskih objekata.
  • 20.08.2013 01:55
    OmladinacNS
    Dragi moji mladi i stariji.
    Da vidis kako se ne ide u klubove i kafice kad radis svaki dan od 8 do 6.

    Pozdrav za "Jelenu" koja se odmara od obaveza u 8 ujutru, a izlazi do jutra.

    PS. Imam 23 godine, cisto da se zna da sam jos uvek deo omladine, nase nesrecne, ali ne damo se, bar pojedinci.
  • Nemanja

    19.08.2013 07:03
    Vojska 'uči životu' samo one koje roditelji ne nauče ništa, a sami su nesposobni da skapiraju. Ako ti je ova i ovakva bvojska potrebna da te dovede u red, jada li si ti.
  • Arch Stanton

    18.08.2013 19:56
    @Bubonja
    Ti Bubonja izgleda ne kapiras gde zivimo ili se pravis naivan, o cemu pricas covece, koje inspekcije, koja policija, ljudi u Novom sadu gore po lokalima i ginu poslednjih godina zahvaljujuci isitm tim inspekcijama koje stvarno, ali stvarno kontrolisu lokale 365 dana u godini. Osvesti se covece nije ovo crtani film.
  • TT

    17.08.2013 18:11
    lumperaj
    omladina je itekako perspektivna.
    lumpovaće do svojih 50ih dok im roditelji plaćaju, a onda će otići da kupe diplomu i postati direktori železnice, kolubare, savetnici za bezbednost.... karijerne mogućnosti su beskonačne.
  • Vas

    17.08.2013 12:48
    Kad pisete velikim slovom zamenicu VAS onda se ona ne odnosi na mnozinu (vise ljudi), vec na jednu osobu (kojoj persirate). No, to nije vazno.
    Poslovanje lokala nakon odluke sigurno nece moci da ide u istom pravcu kao i do sada. Nije ugostiteljski posao kupiti pice i posle ga prodati, vec ponuditi primamljiv sadrzaj, atmosferu u objektu i nekakv kultruni staus klijenteli koja izlazi u odredjeni lokal. Ugostitelji na taj nacin kreiraju mikro drustvene zajednice sa odredjenim nacinima ponasanja, zvivotnim stilovima, kultrunim potrebama itd. Ovde se rada o tome da su trenutni zivotni stilovi, kutlurne potrebe i nacini ponasanja klijentele novosadskih lokala takvi da pogodoju stvaranju jeftine radne snage. Ograniciti vreme izlazaka, ne znaci ukinuti izlaske, a pogotovo ne znaci ukinuti ugostiteljske objekte, vec promeniti nacine izlaska i nacine ugoscavanja. Na koncu, takva promena bi trebala da dovede i do promene zivotnih stilova, pre svega omladine, koja vise ne bi funkcionisala po modelu hleba i igara, vec bi preuzela inicijativu za sopstvenu egzistenciju unutar ovog ucmalog drustva.
    A ugostitelji treba da obezbede pametnije sadrzaje, da se takmice medjusobno preko programa koje organizuju u lokalima (a ne preko reketasa koji ce polupati ssedni lokal ili preko korumpirane policije koja ce ugasiti muziku susednog lokala ili preko laznih prijava o postavljenoj bombi itd.). Tek tada ugostiteljski posao, kao kreativna delatnost dobija smisao. Sadasnje stanje je samo gomila buke iz koje jedna skrivena manjina bogatijih profitira, a masa se zabavlja, jer niko ne pita koiko ce ga svaka ta besana noc kostati jednog dana kad bude morao svojoj deci hleb da obezbedi.
  • gradjanin

    17.08.2013 12:07
    Ovde izgleda niko nezna sta znaci rec egzistencija,PODRSKA UGOSTITELJIMA
  • Nikola Bubonja

    17.08.2013 01:01
    Postovani ljudi koji ste nasli da komentarisete moju izjavu,ne zelim da se upustam u polemiku,meni licno je bitno da ljudi stvarno shvate problematiku donosenja te pogubne odluke.Voleo bi kao prvo da shvatite da vodjenje jednog lokala nije samo kupi pice pa ga prodaj gostu i verujte ne zanosite se nekim ciframa sa kojima se razni ovde frljaju.Nazivaju nas barabama,kriminalcima stokom,nasi lokali su rupe itd.Pitam Vas dali vi nas poznajete,jesmo li i mi neki gradjani,ljudi su teskom mukom napravili ono sto danas tamo imaju,znam ja da ta buka smeta stanarima centra i cela ta guzva na ulicama,mi smo ulozili sve da nesto stvorimo a grad nam je to legalno dozvolio platili sve taxse dazbine i sad hoce sa uredbom da nas ugase bukvalno a to znaci evo ovako najjednostavnije ,zamislite da vama kazu da vase radno mesto vise nece postojati i sta bi vi uradili kada se vratite kuci i pogledate vasu decu i skontate da za mesec dana necete imati izvor prihoda da ih za pocetak samo hranite.Pa jel to cena da bi neko bio miran i sta mislite kako cemo onda mi mirno spavati posto smo i mi valjda neki gradjani ovog grada.Zar mislite da mi treba da budemo roditelji tim ljudima koji izlaze,jel stvarno mislite da mi gostima govorimo kako da budu agresivni da bacaju smece na ulici da vriste i da se deru ljudima pod prozor.Jel mislite da ne placamo grdni porez, dolaze kontrole redovno nebrinite, dali bi voleli da koja stotina ljudi izgubi posao neverujem da bi tako nesto pozeleli ikome.Mi smo trazili da grad kupi mobilne merace zvuka koji kao dreger inspektor izmeri na licu mesta i naplati mandatnu kaznu minimum 20000,pa kada oni budu redovno kotrolisali ali stvarno redovno 365 dana u godini pa lupe jednom pa drugi put u 2 dana pa da vidis onda kako moze da se zavede red.A ne nekom da ogranicavas kada ce on da izadje i doke ce da ostane napolju.Cuba libre postuje radno vreme ULTIMATIVNO do 03.Ko me je shvatio ok, ko nije nikad ni nece,ne zameram ali molim Vas samo nemojte nas vredjati i nazivati nas svakakvim imenima.Mi se borimo za nasa prava nikoga ne vredjajuci ili mozda cak ni nemamo prava i da se borimo za nasa prava.A sto se tice onoga da sam ja licemeran,neka prvo upozna personu a ne tako pausalno da ocenjuje ljude.
  • Toma

    16.08.2013 14:46
    u moje vreme
    a to je bilo pre par godina, u LT su postojala 2-3 kafića i to ti je. Nikakav nered i svinjac.
    Ovo što je danas to postalo je baš kao što neko reče, prostitucija.

    I sve je ovo izmišljen problem, zbog korumpiranih inspektora. Zakon postoji i jasan je, zašto se ne sprovodi to pitajte inspekciju. Donošenjem novog Zakona se ništa ne menja jer nije u Zakonu ni bio problem već u njegovom neprimenjivanju.
    Isto kao i taksisti u Pškinovoj. Pitam policajca pa kako to može tako, on kaže mi napišemo kaznu a oni se vrate. PA NAPIŠI MU OPET! i opet! a onda ga uhapsi ako opet dođe.
    Ljudi mora se znati Reda! Država ne postoji dok god ovde na svakom ćošku se radi šta se hoće. I taksisti i kafedžije, svi misle da im se nešto duguje. Alo ljudi, pa ne može to tako. Ovo je Naš grad nije vaš.
  • malo stariji

    16.08.2013 13:33
    @ svi "VI" mladji
    ..... umesto da se ovde vredjamo, prepucavamo, nadmudrujemo, .....
    hajde da pokusate da mi odgovorite na samo jedno pitanje

    sta vi to mozete da uradite u vremenu 00 - 05 a ne mozete od 21- 02 ?

    hvala svima koji su bili iskreni i odgovorili
  • 16.08.2013 12:52
    Ne treba
    nam nova odluka o radnom vremenu ugostiteljskih objekata.Treba nam profesionalne inspekcije i policija.Propisi grada su doneti ali ih inspekcije ne sprovode i ne kaznjavaju bahate biznismene ugostitelje ne samo u Laze Teleckog vec nigde u gradu.Evo šanse za novu gradsku vlast da pokaže da nema nedodirljivih kako to često kažu.Dakle recept je jednostavan,ko ne poštuje odluku o radnom vremenu prvo opomena ,ako i dalje ne poštuje onda novčana kazna a nakon toga zatvaranje objekta na 3meseca i onda trajno ako ni to ne bude dovoljno.Problem je što su inspekcije manje više korumpirane ns jedan ili drugi način i što ne sprovode zakone.E ako to neće odmah otpuštanje i zapošljavanje novih koji nisu korumpirani i imaju petlju da rade svoj posao.I još nešto ako neko napadne komunalnog policajca ‚‚odma u buvaru na 30 dana uz krivičnu prijavu.Ovakvim načinom za dva meseca bi bio red u gradu ,100%.
  • mrva

    16.08.2013 08:33
    @Anonimus - @Znatizeljni - Pitanje onako uz put..
    Postovani,
    to je sustinsko pitanje, a vecina to ne shvata, nazalost.
    Ovako su samo glasacka masinerija.
  • NemanjaN

    16.08.2013 08:22
    @Gradjanin
    Nećeš da služiš državi,nećeš da radiš posao za 300 eura osim ako nije u kancelariji,hoćeš da imaš sva moguća prava i ako ih nisi zaslužio... Ček malo sine,ti stvarno misliš da si toliko bogom dan pa da imaš pravo na sve i svašta što ti padne na pamet???? Ajde molim te,stavi prst na čelo pa mi kaži,šta si ti dobro uradio za svoju zemlju,grad,zajednicu??? Koji je razlog tvog bitisanja na ovoj planeti??? Sem što si besposleni mamin i tatin sin,besam što nemaš,a opet još bešnji što mu život bože moj nameće tamo neka pravila... Pfffff... Malo bi ti meni sine služio vojsku,pa bi za jedno godinu dana seli da popričamo,da vidimo di smo... Slažem se za ovo da je opšta bezbednost u gradu na lošem nivou,ali sve se to da ispraviti. Čim se vi mladi usmerite kako treba,da budete korisni sebi,društvu i svojoj zemlji.
  • -

    16.08.2013 08:10
    -
    da necbude zabune ispravljam komentar u:
    a sta bi sa egzistencijom onih koji ne mogu da zalaze u kafice?

    nadam se da je i cvrcku dogorelo. dosta se veselio. odredjena kafic kasta im je oduzela mogucnost posecivanja tih mesta.
  • 16.08.2013 07:14
    Baltazar
    Prvi put čujem da noćni klub treba da ima dnevno radno vreme. Onda oh valjda treba preimenovati u dnevne klubove. Ljudi kakvi ste ništa vam ne treba . Ni egzit, ni noćni klubovi, ni utaknice...Ajde da ukinemo prevoz automobilima-onda ne bi bilo saobraćajki! Donesemo zakon da nema više korupcije i nezaposlenih. Dignemo dva prsta i rešimo problem!
  • Gradjanin

    16.08.2013 05:36
    @NemanjaN
    Samo kad ima vas pametnih koji ste spremni da uredite društvo.
    1. Vojni rok bi malo ko hteo da služi. Ja prvi ne bih, jer ne mislim da će me neko na taj način učiti disciplini. Naučili su me moji roditelji. Da li ću da služim državi? Služim na milion drugih načina, a da me niko nije ni pitao.
    2. Nije ništa strašno što imamo klubove u centru grada, imaju ih i ostali veliki gradovi. Imamo mi ozbiljnije probleme u ovom gradu - puca se svaki drugi dan, huligani presreću decu na ulici, razbojništvo na sve strane. To svakako nema veze s tim do kad rade klubovi!
    3. "besposlena balavurdija" je besposlena jer ujutru ne mora na posao. Blago nama pa živimo od maminih i tatinih para...
    4. Kazne za pijenje alkohola? Pa novac od tih kazni u džepove ovih koji uvode prohibiciju, je li?!
    Mnogo ste vi to dobro smislili, NemanjaN... Samo, znajte, ovaj grad živi i živeće...
  • Super savršen čova

    16.08.2013 04:54
    za NemanjaN - Sa mladima treba drugačije...
    Slažem se donekle. Vojska naučini od dečaka muškarca disciplini, danas su muškarčići bez vojske njanjavi i u 30.
    Posla nema ni za koga, pa tako treba već uposliti i one sa 16.i 17 god.makar preko leta u Državnom preduzeću za malu honorarnu platicu je bi tako naučili o disciplini. Obrazovano strukturu poslati u Industrijsku zonu neka stvaraju Industriju i proizvonju neka im Država ustupi te Hale zarasle u korov i neka pokrenu proizvodnju u svakom većem gradu kada su već inženjeri.Ove matorce treba takođe zaposliti pod hitno makar neka nešto čiste,ređaju ili slažu ili makar neka se javljaju na telefon ildealni su za posao sekretarica i slično. Neka DRŽAVA omogući nezaposlenima željnim rada jednu staru fabriku neka rade šta god.i neka ih ostavi da neplaćaju porez i PDV bar 2 god. dok im nekrene proizvodnja.Novi Sad,Zrenjanin,Kikinda,Sombor,Subotica imaju potencijal da budu najrazvijenije Industrijsek zone sa Tehničko tehnološkim sadržajem,posla bi bilo i za dođoše :9 Treba uložiti u PROIZVODNJU i RAD,a ne u prostituciju i kafane. Grad je prepun jeftinih prostitutki iz juga Srbije što dođu kao da studiraju,grad je prepun lopova neradnika i narkomana.
  • Boškić

    16.08.2013 04:46
    za Znatizeljni
    Gospodine Čvarkov, NORMALNO je da se vremena menjaju,a Vi matorci malo naučite šta je to fleksibilnost i prilagođavanje. Danas ako niste fleksibilni i širokog shvatanja, Vi ste neuspešni, priključite se razmišljanju u 21.veku,a ne nekom razmišljanju Vaših pradedova, mi mladi sa Vašim shvatanjima ne možemo ići na bolje u Srbiji. Shvatite sada je 2013.godina,a ne 1963.god??? Danas se brzo živi i mnogo stresno,a zato treba i izbaciti taj stres,kako Vi kontate orgije,neko pije drogu ili kako Vi to zamišljate...i kako kaže Čvarkov,ma Vi mladi ste svi g...o...v...a
  • 15.08.2013 23:18
    ???-mrtvilo
    stvarno je sramota šta oće da naprave od NS, MRTVILO,SELJANU ok da se maloletnicima zabrani ali ovo nema smisla, naš grad će uvenuti NEMOJ TE TO DOZVOLITI MOOOLM VAS!
  • NemanjaN

    15.08.2013 23:11
    Sa mladima treba drugačije...
    Par predloga kako bi se dokona dečurlija prizvala pameti,a ne da mi ovde po gradu glumataju Ibizu sa maminim i tatinim parama.

    1.Ponovo uvesti obavezno služenje vojnog roka od godinu dana. Da nam dečaci od 18,19,20... Ne bi bili toliko bahati i obesni. I da nauče kako se sluša i poštuje.
    2. Uvesti rigorozne pa čak i drakonske kazne za vlasnike ugostitelskih objekata koji ne poštuju radno vreme.
    3. Zabraniti otvaranje "klubova" u strogom sentru grada ili minimun 500 metara od bilo kog stambenog objekta. Ili uvesti zakon o obaveznoj zvučnoj izolaciji,(normalna praksa u normalnim zemljama).
    4.Sankcionisati skupljanje besposlene balavurdije radnim danima posle ponoći u centru i Katoličkoj porti.
    5.Naplaćivati kazne sa pijenje alkohola na ulici.
  • Zoro

    15.08.2013 21:32
    Zasto samo 20 min ?????
    Ako ste vec pobrkali svoj bioloski sat, postoji jasna odredba zakona koja opisuje, kada je vreme odmora a kada to nije (radnim danima odmor od 23-06 i 15-18). To je uradjeno da oni koji nesto korisno rade za sebe i drustvo, mogu da se naspavaju. Da su svi mladi i stari uzivaoci pica po kaficima pristojni, mozda nikome ne bi ni pala na pamet nova odluka. Medjutim to u zivotu nije bas tako. Jedno pice vuce drugo trecee... a onda moze da nastane i rusvaj. Kada se napusta kafic, naviknuti na unutrasnju buku, posetioci nastavljaju da galame i ulicom... Niko tu nikome ne brani da se opusta i odlazi u kafice, samo se to vreme malo pomera za sat dva ranije, da bi svi mogli uzivati, i oni koji izlaze i oni koji ne. Kafici su vam otvoreni ceo dan, pa udrite. Noc ostavite za ono za sta sluzi... A ujutru ako bas nemate pametnija posla, ustanite ranije, pa opet u kafice i tako ceo dan do vremena za odmor.
    Zaista mi nije jasno uporno nastojanje nekih, boraca za svoja "prava" da budu u kaficima bas u vremenu od 00-05, iako time ugrozavaju slobodu ostalih koji bi, gle vraga, bas nocu da mirno spavaju ????
    Pogledajte malo kamere u N. sadu, nocu. Grad je pun dokolicara (ne znam kako drugacije da ih nazovem). Pa zar je to zivotni cilj, zar je to izgubljeno pravo za koje treba ginuti, pored svih drugih fundamentalnih prava koja su nam ukinuta? Da li cujete sami sebe... Kafic, kafana... e bas vam je moto i zivotni cilj...
  • Toma

    15.08.2013 20:57
    konačno
    malo reda i mira.

    Ja koliko znam njihovo radno vreme i jeste ograničeno, ne znam zbog čega se to ne sprovodi. Mislim, znam, ali postavljam pitanje radi reda.

    Bio sam u centru prvi put posle duže vremena, centar liči na svinjac. Od stolova i stolica se ne može proći u po bela dana, a katolička porta je toliko prljava i isflekana kao da je stočna pijaca. I nije samo porta. Pogledajte malo Grad, ulice su PRLJAVE OD SMEĆA i curenja iz kontejnera, kontejneri svi demolirani. Šta radi JKP Čistoća?

    Dodaću da je izuzetno prljavo svuda oko taksi stajališta.
  • 15.08.2013 19:50
    Muka mi je od vas
    A jel mogu ti preprodavci pića tako zauvek da protestuju i to ne samo po 20 minuta?
  • Znatizeljni

    15.08.2013 19:32
    chika odgovara mladoj Jeleni
    Jelena dete, neki stanovnici centra Novog Sada su dosli u taj isti centar pre, pa i poprilicno pre, nego sto je ulica Laze Seljackog postala to sto jeste sada. Do pre 10 god tamo nije billo nijednog lokala a mnogi zitelji okolnih ulica su tu vec generacijama, trebali bi da okrivis njihove pradedove sto nisu vodili racuna kad su tu zidali kuce ili kupovali stanove ne racunajuci da ce neko buduce potomstvo da se oda opijanju, orgijanju, bljuvanju i urlanju nekada neuglednom sokaku Laze Teleckog. A sto vi "mladi koji znate i umete" ne mozete da se provedete u ta dva sata od 23-01 nije problem stanara u stambenoj zoni u centru, to je vas, ili nadjite neko drugo mesto ili nadjite drugi nacin zabave, zabave koja nece smetati drugima.
    Uzgred, uz mlade koji tako koncizno objasnjavaju sta im je na umu, Srbija tesko da ima neku buducnost bez uvoza nekih drugih mladih iz inostranstva...
  • novosađanka

    15.08.2013 19:24


































    Svaka čast,ako ovo uvedu.Lepo se može provesti i u toku dana,ako imaš dobro društvo,a ne puniti kase ovim takozvanim ugostiteljima.
    Trebalo bi i njih malo prekontrolisati.












  • Nemanja

    15.08.2013 18:32
    Kad se sad nisam rasplakao!Gasi!!!
  • Jelena

    15.08.2013 18:25
    Da se i nas mlad glas negde cuje
    Toliko ruzinih reci mi pada na pamet dok citam komentare vas "postenih" koji ne mozete da se naspavate!

    Za one koji zive u centru grada - kad se kupovali te stanove znali ste da u centru ima klubova, kafica i da je to zona u koju vecina ljudi odlazi u setnju i relaksaciju? Ako jeste, pa koji vam onda smeta sad ta buka. Ako niste, vasa greska sto se niste informisali.
    Za one koji kritikuju rad na crno i omladinu "daj sta das" - rada na crno je uvek bilo i bice ga, da se ne lazemo; mladi to prihvataju jer se posao u drzavi NE moze naci koliko god neko hteo i trazio, jer uvek pobede veze.

    A sto se tice mladih koji se opijaju, tuku, itd. to nije problem ugostitelja, nego kucnog vaspitanja i razvijene psihicke inteligencije koja se javlja kod svakog drugacije.

    Niko se ne pita da li mi mladi mozemo da stignemo do 23h ili do 01h da se provedemo, da se opustimo od obaveza koje smo obavljali u toku dana.
    Ti sto ne mogu da ustanu jer su lumpovali cele noci, ti su mamini i tatini mezimci, pa nisu naucili sta znaci zaraditi za dinar.

    I sad zbog tih mezimaca mi mladi koji znamo i cenimo prave stvari ne mozemo da izadjemo i do jutra da zaboravimo na probleme koji nas cekaju vec od 08h kad se vratimo iz izlaska.

    Uzdravlje!
  • Mason

    15.08.2013 17:14
    Urediti bagru
    Bagra je previše divljala u Srbiji i svako je radio šta je hteo, od sata u Novoj državi , neće moći da izlazi kada ko hoće i da govori ko šta hoće ili da neradi, svi ćemo raditi i biti kontrolisani,pa ljudi već smo to prošli u komunizmu,samo se sada to zove Novo doba,zlatno :)
  • Filip

    15.08.2013 17:09
    Pa to je prava stvar!
    Bar kad bi ta tišina bila stalna, onda bi bilo božanstveno! Neka se se sele prema Kamenjaru, pa uz Dunav prema Futogu, na kraj Novog Naselja iza svih stambenih zgrada bar 300 metara...
    Zbog nekih stotinak lovarnih besposličara koji tulumare po celu noć i par desetina ugostitelja, koji zapošljavaju još toliko neprijavljenih "robova" treba da ne spava ceo grad??? Ma, dosta je bilo !!! Prošle su decvedesete! Treba raditi, a da bi se radilo treba se odmoriti.
    Neće ni Grad biti uskraćen za porez, jer tih par stotina litara kojekakvih pića koje prijave na fiskalni račun je apsolutna nula, a radnici su i onako bar 90% na crno...
  • Znatizelji

    15.08.2013 16:15
    daje neke odgovore
    Da, postavio sam neka pitanja i normalan covek bi zeleo odgovor na njih i da se postupi u skladu sa tim. Mislim da ce odluka da se nesto uradi po zakonu, makar to bilo i skracenje rada klubova za 2-3 sata dnevno uraditi krupnu stvar za ovu drzavu, bar nekoga ce naterati da uradi nesto po propisima, naterace barabe i raznorazno sumnjive tipove iz pozadine koji su stvarni vlasnici lokala po Laze Seljackog da bar jednom ispostuju zakon. A kad se na jednom primeru pocne postovati zakon, makar i prinudom, doci ce i drugi, treci i n-ti primer... znaci u nekoj beskonacnosti mozda ovo i postane drustvo gde ce se zakon postovati, krenemo od ovakvih sitnica, pa preko kradje glasova na izborima, kradje poslanickih glasova dok se odmaraju u Bodrumu, kradje novca poreskih obveznika, kradja autobuskih stanica, parcela, oranica, kupovine laznih diploma, kupovine sudija, prebijanja ljudi zbog pogresnog politickog uverenja ili jos pogresnijeg poleda u restoranu, pa sve do prolaska na crveno svetlo i voznje pogresnom stranom mosta ili pogresnim vozilom u pesackoj zoni. Spisak je ogroman a meni se nekako hoce da krenemo od radnog vremena u sokaku Laze Seljackog. Mozes da me mrzis zbog toga ali zabole me...
  • party is over

    15.08.2013 15:47
    Dosta je bilo nocnog lutanja, bancenja, pusenja i pijancenja. Sa tim zivotom smo dogurali do samog dna ekonomskog i kulturnog zivota a o ugrozenom psihofizickom zdravlju mladih narastaja da ne govorimo. Vreme je da se otreznimo i naspavamo sutra ima mnogo da se radi. Pod hitno moramo rascistiti visedecenijski mulj i talog koji se ovde nakupio. Za kafane i kafancuge bas nas briga neka promene delatnost u deficitarne zanatske radnje kakve su potrebne nasoj privredi ili neka se prekvalifikuju za proizvodne delatnosti. Kad smo tek tako dozvolili da izgubimo onoliko firmi i preduzeca zasto bi se sada potresali zbog nekoliko zatvorenih birtija.
  • NIKI

    15.08.2013 15:25
    Ništa se neće promeniti
    I do sada je kao važilo neko vreme rada ali svi koji ostaju posle 2-3 u lokalu znaju da posle kao navodno fajronta svrate policajci koji naarvno jedu i piju džaba i onda lokal radi bez problema do 5 ujutru.Proverite pa ćete se uveriti jer oni koji treba da sprovode odluke pomažu da se krše a naarvno obezbede i svoje džepove
  • VUK

    15.08.2013 14:57
    PLJACKA IM MATERINA
    Ako je piskaranje na ovim stranama jedini nacin na koji gradjani Novog Sada misle da pruze otpor ovom i njemu slicnom olosu i sljamu koji arce novac gradjana,rugaju se i potcenjuju svaki zdrav razum ,onda ni ne zasluzujemo nista bolje.
    BEZ AKTIVNOG OTPORA OVOM PRIMITIVIZMU I OTIMACINI,
    (neplacanje dazbina,izlazak na ulice islicno) bahatost ovih primitivaca ne samo da nece prestati vec ce biti sve vesa.GRADJANI KOJI NEMAJU DOSTOJANSTVA I ODGOVORNOSTI PREMA SEBI I BUDUCNOSTI SVOJE DECE I NE ZASLUZUJU NISTA BOLJE.
  • Dex

    15.08.2013 14:10
    Pitajte hirurge (od kojih je jedan dečji) iz centra da li uspeju da se naspavaju tokom noći, pogotovo vikendom. Čak i pored toga što dušekom pokriju prozor.
  • 15.08.2013 14:06
    @Znatizeljni - Pitanje onako uz put...
    Postavio si dosta pitanja, koja ne bi trebalo da su usput, naprotiv, kljucna su. Iz konteksta, kao i iz odusevljenja u komentarima, sticem utisak da ljudi veruju da skracenje vremena za 2 sata resava sva ova tvoja pitanja. Covek s pola pameti shvata da ne resava ni jedno, nego zamazuje oci ovima sto je ni pola nemaju.
  • Stefan

    15.08.2013 13:53
    Yopa
    Uopste ne podrzavam vlasnike ugostiteljskih objekata! Sad mi jos sole pamet kako ce Zemlja prestati da se vrti ukoliko njima skrate radno vreme... Licemerno da ne moze biti licemernije.
  • 15.08.2013 13:13
    gasi ili smanji
    zjuuuuuu...
    Samo zato sto je njihova zadnjica u pitanju.
    Hvala poslodavcima velikim hraniteljima na:prijavljenim radnicima,propisanim vrednostima u decibelima,duplim fiskalnim racunima,preljubaznom "policijskom" obezbedjenju...
    Prava turistička ponuda grada.
  • NS

    15.08.2013 13:08
    Trt, mrt, život ili smrt
    "Ukoliko prođe, ugostitelji, taksisti, restorandžije i mnogi drugi ostaće bez posla i neće moći da prehrane svoje porodice, što smatram niko normalan ne želi. Ovde se ne radi o tome ko će više ili manje da zaradi, već o pukoj egzistenciji", kaže Bubonja za Novosadski informativni portal." Kakva teška neistina, svi koji bi se vozili taksijem u 5, voziće se u 1, ko zdrav posle 1 ujutro večera u restoranu!!!
  • azdajevo

    15.08.2013 12:53
    Tisina na 20 min? Zatvorite lokale u 01 i caoo..Dosta je bilo cirkusa i lumpovanja do 05..Svako vece neka tuca,nered itd u Laze Seljackog..Tome se mora stati na kraj..
  • malo stariji

    15.08.2013 12:37
    gluposti
    .... kakve su sve to gluposti?
    skratice se radno vreme? pa sta? izlazice se ranije i gotovo! i sve ce ostati na svom mestu, samo ce "ucenici i studenti" moci da ustanu sutradan i nesto urade, a ne samo da spavaju i otresaju glavom do 23h, kada opet planiraju u "zivot"
    ...pa i mi smo izlazili i njih napravili - sada ih hranimo i .... i sada oni nama da objasne!!!
    do 22h kafici, diskoteke i splavovi vikendom do 01 - 02 i kraj!!!
    pa necemo mi matori da radimo i obnavljamo zemlju?
  • Zoro

    15.08.2013 12:36
    @ Pera
    E Peice dete, gresis u nekoliko stvari (mnogo si pobrkao pojmovei redosled vrednosti).
    -Kada odrastes, shvatices da je JUTRO do 8-9:00h.
    -Dok ti "CRKAVAS" u krevetu, ti matorci sto ti kazes "ujutru" smetaju, idu u nabavku. To verovatno rade i tvoji roditelji, da bi ti mogao posle "lude" noci da nesto i gricnes.
    -Dok si ti u t.z.v. jutarnjim satima, vecina postenog radnog sveta je vec odradilo pola radnog vremena.
    -Da si pola snage, koju ulazes u borbu za bezveznu dokolicu od 24-05:00 u kaficu, ulozio u pronalazenje posla, vec bi sigurno radio, a tada ti ne bi ni padalo na pamet da nocu bancis.
    Zalosno je da danas mladi trose energiju na ovakve gluposti, dok im danasnjost i buducnost prolaze ispred nosa, i nepovratno nestaju. Kada ti jednog dana budes "matorac" sunjaces se nocu po kantama ne bi li nasao nesto za jelo, jel si mladost procerdao na budalastine...
  • k

    15.08.2013 12:35
    zar se niko ne pita cemu vodi postojec stanje? restorandzije, kafedzije, ugostitelji, taksisti i ostali zainteresovani za profit od nocnih izlazaka morace da menjaju svoje "biznis modele" i da konkurentskom trkom na trzistu obezbede sebi profit. do sada su oni sebi obezbedjivali profit uz pomoc ucenjivanja, reketarenja, korumpirane policije, rodjaka na polozaju i slicnim metodama. a nocni zivot i briga o mladima svela se na konstatnu ponudu sund zabave, sto zapravo ima za cilj proizvodnju jeftine radne snage u ovoj zemlji. mladi nece uvek biti mladi. insistiranje na "bogatom" nocnom zivotu zapravo odvraca mlade od realnih egzistencijalnih problema. samo ce retki od njih moci sebi da priuste zivot izlazaka i nebrige za bilo sta drugo. to su neci sinovi i cerke. ostali ce morati da rintaju. ali posto su im izlasci na prvom mestu, a ulaganje vremena u obrazovanje na poslednjem, svi ti mladi ce u dogledno vreme biti samo jestino radno meso u masineriju istih bogatih vlasnika firmi, kao sto su i vlasnici ugostiteljskih radnji, taksi udruzenja i ostali profiteri od zabave mladi. ovde se radi o podlom izrabljivanju siromasnih od strane bogatih, putem simulacije potrebe za zabavom. ne verujem da su politicari to hteli da zaustave ovom odlukom, jer oni su na platnim spiskovima tih istih bogatih i njiha je "zabavljena" omladina glasacko telo, ali treba razmisliti cemu vodi dominatni "udri brigu na veselje" stil zivota. omladina se pretvara u jeftinu radnu snagu, jer im dospeju deca, porodicne obaveze i zivot neomladinca, niko od njih nece biti u stanju da se pobuni za svoja radnicka prava, vec daj sta das, svaki dinar je dobrodosao. a kojekakvi preduzetnici ce profitirati od toga. glavni ekonomski potencijal ove zemlje nisu nipoljoprivreda, ni rudna bogatstva, ni inteligencija, vec jeftina radna snaga, jer se na tome radi godinama, pocevsi od brene, preko cece, pa do granda.
  • Novosadjanin

    15.08.2013 12:33
    Nesposobna država
    Nemojte gasiti u ponoc, gasite je kada vam je kraj radnog vremena znaci radnim danom u 23.00 a vikendom u 01.00 a barovi da gase u 03.00h pa tako edukujte vase goste i objasnite im da nema vise pića i da je radno vreme prošlo. Da vidite kako će onda reagovati, naviknite ih na to. Da je normalna država i sudstvo kako treba ne bih do ovoga dolazilo već bih vi trčali da prekinete sa muzikom i radom. Pljuštale bih kazne, zatvarali se lokali a pijane na ulici bi dočekivala policija. Da vidite kako bi se brzo sve sredilo. Nema duplih papira ili si kafić ili si noćni klub. ZNAČI DONETI PRAVE ZAKONE, KAŽNJAVATI ONE KOJI IH NE POŠTUJU, DATI VEĆA OVLAŠĆENJA KOMUNALNOJ POLICIJI, VEĆA KONTROLA I ONDA NE PREBACIVATI NESPOSOBNOST DRŽAVE NA UGOSTITELJE I OSTAVITI SVE OVAKO KAKO JE SADA.
  • 15.08.2013 12:14
    Dosta
    sa demagogijom vlasnika tzv kafića i barova.Uz časne izuzetke većina njih muva i zakida gde god stigne a sve na uštrb usluge koju pružaju.Pa zar nisu tragedije u Laundžu i onoj drugoj rupi dokaz da umesto da izdvoje koliko treba para za bezbednost gostiju oni uzimaju neke divlje električare da "sređuju" struju,podmazuju inspekcije koje i inače ne rade svoj posao i sl.Pa što onda takve da žalimo.Da su oni fer prema gostima,da su im objekti čisti i uredni i cene makar pristojne,da vlasnici nisu bahati gilipteri sa nekom srednjom školicom e tada bismo ih podržali i jer bi bili od koristi ovako neka prvo porade na sebi pa tek posle da traže našu podršku.Koja god da je sada vlast u pitanju podržavam što se upustila da jednom počne da rešava ove probleme.
  • Znatizeljni

    15.08.2013 11:36
    Pitanje onako uz put...
    Zasto toliko prostora i toliko buke oko par sati manje radnog vremena nocnih klubova? Da li je centar NS namenjen iskljucivo za provod i opijanje dela neradnog stanovnistva ili u njemu imaju prava na zivot propisan po gradskim normama i stanovnici koji redovno placaju poreze na nekretnine u uzoj gradskoj zoni? Da li su ispostovane PP mere u svim lokalima (pogotovo u Cuba Libre sa onim stepenistem na njihov cardak) ili da opet cekamo vest iz crnih hronika? Da li se u svim lokalima u Laze Teleckog pridrzavaju zakona da je zabranjeno tocenje i prodaja alkohola licima mladjim od 18 godina? Da li u svim lokalima u Laze Teleckog, pogotovo posle ponoci izdaju fiskalne racune i da li poreska uprava to redovno kontrolise? Da li su iz budzaka lokala i prolaza u Laze Teleckog isterani svi narko dileri i da li to obezbedjenje lokala i MUP redovno kontrolisu? I tako dalje, moze do sutra sta sve nije po zakonu a vlasnik Cuba Libre se uhvatio price da ce neko ostati bez hleba zbog 2 sata kraceg radnog vremena. Licemer do kostiju...
  • Tja

    15.08.2013 11:29
    da da, posto policija, inspekcije i sudstvo inace rade odlican posao, radice ga i sada. daj ljudi ne zanosite se, ne zivimo u Diznilendu.
  • -

    15.08.2013 11:27
    -
    a sta bi sa egzistencijom onih koji ne zalaze u kafice?

    nadam se da je i cvrcku dogorelo. dosta se veselio.
  • hJA

    15.08.2013 11:27
    Komshija: Druze ne znam gde ti izlazis pa ti ne daju fiskalni, ali tamo gde ja izlazim dobijem uvek.
  • Komshija

    15.08.2013 11:21
    Edukacija mladih - nova delatnost ugostitelja
    Dragi ugostitelji, baš ste me pozitivno iznenadili. Veoma ste kreativni. Osim ugostiteljstva vi se bavite i edukacijom, pre svega mladih. Verujem da su građani Novog Sada dobro informisani o svemu što se dešava, ali dodatnog znanja nikad dovoljno. Evo vam jedna ideja. Kada ste se već počeli baviti edukacijom mladih, predlažem da im ispričate o efektima neuplaćivanja poreza i doprinosa, neplaćanjem prekovremenog rada, kakve to efekte ima na egzistenciju. Zatim, objasnite im zašto su cene posle određenog sata skuplje i zašto se ne izdaju fiskalni računi - kakav to uticaj ima na egzistenciju, budžet države i grada. S obzirom da ste se mnogi dobro upoznali u praksi sa ovom materijom i svesrdno je primenjujete, 10 min. za prekid muzike vam neće biti dovoljan. Ugasite je kada to budete objašnjavali barem na pola sata. Imate moju podršku.
  • pera

    15.08.2013 11:20
    Predlog
    Da se podnese predlog gradskim vlastima da se pocetno radno vreme pijaca i komsijskih prodavnica ogranici na od 10 ujutru, posto od matoraca u jutarnjim casovima nema mira.
  • Hm

    15.08.2013 11:11
    "Javna rasprava o skraćenju radnog vremena kafića razdvojila je Novosađane u dva tabora - one koji ovu odluku svesrdno podržavaju i one koji smatraju da su predlagači "zaboravili kako je biti mlad"

    Netacno, ima i nas koji jednostavno ne mogu da veruju izvrsnim organima jer isti ti organi ne mogu da izadju na kraj sa manjim problemom, te vidimo da ni ovo nece uroditi plodom, pa svo to licemerje asocira samo na ubijanje sloboda i serijat. Ne treba sto puta ponavljati - kad problem postoji, onda lepo analizirati, fokusirati se na problem i resiti ga/odstraniti. Ovako ispadne da zbog jednog prsta seku celu ruku. Inace ti koji prave problem pravice ga i dalje jer kulturu nose iz kuce, a ne iz kafane.
  • Misko

    15.08.2013 10:57
    pozitivna atmosfera
    Dragi Bubonja, ti se plasis atmosfere kako ce izgledati kada ti kasa bude prazna. Zar da verujemo da se boris da omladini nocu bude zabavno :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna